INFORMATIE/FAQ

Sen Yoga maakt gebruik van het klanten-systeem YogiBit.

Via dit programma sluit je heel gemakkelijk je abonnement af en heb je alles zelf direct online inzichtelijk.

Veel gestelde Vragen & Antwoorden

Heb je een vraag over YogiBit, of loop je ergens tegenaan?
We hebben de meest voorkomende vragen verzameld, mogelijk helpt dit jou meteen al verder.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Mail dan naar info@senyoga.nl. We helpen je graag verder.

Wat gebeurt er als je de les niet kunt volgen in  jouw vaste lesuur? 
Het is fijn als je jezelf via YogiBit afmeldt, als je een keer de les niet mee kunt doen. Wanneer je dit op tijd doet (3 uur voor aanvang van de les), komt jouw naam niet meer voor in het deelnemersoverzicht en wordt de les ook niet van je tegoed afgeschreven. Vervolgens kun je zelf een les opzoeken waarin je jouw les wilt ‘inhalen’. Dit kan binnen 4 weken na de niet afgenomen les. En dit doe je door naar de kalender te gaan, en de les van jouw keuze op te zoeken. Daarna voeg je jezelf toe in de les. Er is nu een plek voor jou gereserveerd in deze les.
Wanneer je jezelf later dan 3 uur voor aanvang van de les afmeldt of dit bent vergeten, registreert de docent dat je niet aanwezig was en wordt de les in mindering gebracht op je les tegoed. Een les inhalen is dan dus niet meer mogelijk.

Wat te doen, als je een les wilt volgen, maar de les van jouw voorkeur is vol?
Wanneer een les het maximaal aantal aanmeldingen heeft, kun je je aanmelden voor de wachtlijst.
Zodra iemand zich voor deze les afmeldt, wordt de eerste persoon op de wachtlijst vanzelf voor de les aangemeld en ontvangt hiervan ook bericht. Als er korter dan 3 uur voordat de les begint, een afmelding wordt doorgevoerd in YogiBit, krijgen alle mensen die op de wachtlijst staan, een berichtje en is het wie het eerst reserveert, heeft de plek. Het is handig als je de notificaties ‘aan’ zet in de app, zodat je een handige pop-up in je scherm krijgt, zodra YogiBit een bericht voor je heeft.

Is het handig om de YogiBit app te gebruiken?
Jazeker, dat is heel handig. Wij adviseren iedereen om de App te downloaden op je telefoon. Via de App kun je je heel gemakkelijk afmelden voor een les, en ook weer aanmelden voor een nieuwe les. Maar ook wanneer een les bv onverhoopt geannuleerd wordt, krijg je daar direct een melding van op je telefoon. Het is wel belangrijk dat je ‘de notificaties’ in de app aanzet, dan ben je direct op de hoogte bij een melding. Ook als je bijvoorbeeld op de wachtlijst staat voor een les, krijg je via een notificatie direct bericht, zodra er een plekje vrijkomt.

Hoe meld je je aan voor een gratis proefles?
Ben je nieuwsgierig geworden naar een les bij Sen Yoga? Schrijf je dan in voor een gratis Proefles. Aanmelden gaat heel gemakkelijk via de website. Je klikt op de roze button ‘proefles’ en de rest volgt dan vanzelf. Ervaring met yoga is echt niet nodig….En er gelden geen verplichtingen na deze gratis les, een proefles is bedoelt om te komen ervaren wat yoga met jou doet, of de les bij je past.
Mocht je zien dat de les die je graag zou willen doen, vol is. (dan staat deze niet in het rijtje waar je uit kunt kiezen, maar vind je deze wel terug op het rooster) Stuur dan even een whatsapp bericht aan 06 81298635 met daarin jouw verzoek, dan word je op de wachtlijst gezet, en ontvang je bericht, zodra er wellicht toch een plekje vrij komt.

Hoe meld je je aan voor een vast lesuur?
Als je besluit een vast les uur te willen gaan volgen, is het de bedoeling dat je hiervoor een yoga abonnement aankoopt. Dit werkt als volgt. Via de website, kies je voor een yoga abonnement van 1 of 2 lessen per week.
Je kunt zelf een ingangsdatum invullen, YogiBit rekent dan precies uit, hoeveel je nog dient te betalen voor de nog te volgen lessen in die maand. Deze betaling voldoe je vervolgens via Ideal, daarna incasseert Sen Yoga, automatisch het maandelijks afgesproken bedrag van de door jou opgegeven rekening. Door aankoop van het abonnement, ga je akkoord met de algemene voorwaarden, waarin je tevens opdracht geeft voor het mogen incasseren van jouw rekening.
In de les van jouw keuze wordt dan een vaste plek voor jou gereserveerd, zodat je elke week verzekerd bent van een plek in de les. Vanaf dat moment beheer jij jouw eigen ‘yoga-agenda’.
Sen Yoga werkt met het systeem Fitmanager. Nadat je een abonnement bent aangegaan, krijg je vanzelf een uitleg gemaild over hoe je Fitmanager verder kunt gebruiken. Als je een keer de les niet mee kunt doen, meld je jezelf (svp tijdig) af in de kalender van Fitmanager. Je hebt, vanaf dat moment 1 maand de tijd, om zelf een inhaal-les te plannen. Zie voor uitleg hierboven de vraag –>*Wat gebeurt er als je de les niet kunt volgen in  jouw vaste lesuur?*

Hoe werkt de rittenkaart?
Als de les van jouw voorkeur vol is, en je toch graag de lessen wil komen volgen, is er de mogelijkheid om een strippenkaart voor 5 lessen aan te schaffen. Deze rittenkaart vind je op de website bij het ‘Lesrooster’ en dan kies je voor abonnementen/strippen. Je kunt hier de strippenkaart aankopen via Ideal. Vanaf dat moment heb je zelf de mogelijkheid om de lessen in te plannen, wanneer het jou uitkomt. Uiteraard gaat er pas een strip van jouw kaart af, nadat je daadwerkelijk een les hebt gevolgd. Ook hier is het handig om gebruik te maken van de wachtlijst, als de les van jouw voorkeur vol is. Je ontvangt dan vanzelf bericht, als er een plekje vrijkomt.